Este esential sa existe un contact permanent – inainte si dupa eveniment – intre client si Managerul Echipei Your Fun Studio. Acesta este pe deplin responsabil sa solutioneze orice incidente sau probleme care pot sa apara in timpul evenimentelor. In functie de starea participantilor, Managerul Echipei poate sugera diferite activitati energizante care sa ii aduca pe acestia in starea potrivita pentru tipul respectiv de eveniment. Pentru Maestrul de Ceremonii, Managerul Echipei ar trebui sa fie mana sa dreapta. Managerul Echipei va interactiona cu toti invitatii, invitandu-i sa participe la activitati si explicandu-le regulile activitatilor incluse in programul evenimentului.
Asa numitii Fun Crupieri au rolul de a conduce jocurile la mesele de Fun Casino. Ei ii vor invata pe jucatori diversele semnale vizuale care pot fi folosite in timpul jocului pentru a indica o decizie, ei vor manipula echipamentele si accesoriile Your Fun Casino si de asemenea vor oferi recomandari legate de strategiile de joc. Fun Crupierii vor lua pauza atunci cand vor fi instruiti de Managerul Echipei.
Echipa Tehnica este responsabila de montajul si impachetarea echipamentelor. Adeseori intalnim dificultati in transportarea diferitelor echipamente in spatiile de eveniment. Este recomandabil ca gazda noastra, clientul sau managerul spatiului in care se va desfasura evenimentul sa ne informeze cu privire la caile de acces in spatiu, astfel incat sa ne putem pregati din timp.
Entertaineri: actori, animatori, artisti – acestia completeaza echipa atunci cand exista o tematica speciala sau cand trebuie sa diversificam activitatile in timpul petrecerilor. Esential in ziua evenimentului este sa urmarim planul de eveniment iar “spectacolul” sa continue. Daca apare ceva neasteptat, contam pe intuitia si spontaneitatea noastra sa solutionam orice situatie!